DIGITAL STRATEG OG HÅNDVÆRKER

Vi arbejder med kommunikation, hvor den er strategisk og hvor den mobiliserer mennesker. Fokus er på digitale og sociale medier.  Vi giver strategien krop og får den gjort virkelig og operationel – og vi hjælper med at måle og evaluere undervejs.  Typisk hjælper vi uddannelsesinstitutioner, interesseorganisationer og offentlige institutioner som ministerier, styrelser og kommuner.
kontoret

ballasten

20 år med digital kommunikation har bygget en ballast op af: 

strategiudvikling, teamledelse og organisationsudvikling. Jeg har rådgivet og udviklet over 150 hjemmesider, udviklet strategier, indholdsplaner og repræsentation på mobile og sociale medier, udviklet apper, projektledt digitale forandringsprojekter herunder intranet og projektledt mobilisering af mennesker. Uddannet over 100 webredaktører i kommunikation på web og sociale medier, udviklet et online supportværktøj. Jeg har videreudviklet CMSer, kravspecificeret og udviklet manualer for CMSer, styret budgetter, skrevet et hav af tekster til digitale medier.

Jobbene

Titlerne spænder over digital teamleder, digital redaktør og digital & social medie manager.

Senest har jeg har ansvaret for den digitale kommunikation i Højskolerne Hus og har rådgivet højskoler i digital tilstedeværelse. Tidligere udviklede jeg flere hundrede hjemmesider og SoMe indsatser på København Universitet.  Før det hjalp jeg skovejere, skoler og træfolk med at kommunikere digitalt.
Tjek hele mit CV på LinkedIn

Bestyrelserne

Lysten til at forene forskning og formidling bragte mig ind i bestyrelsen for Danske Videnskabsjournalister. 

I 10 år var jeg en del af Grundtvigs Højskoles bestyrelse og de seneste 5 år har jeg været mine kollegers repræsentant i FFD – Folkehøjskolernes Forening i Danmarks bestyrelse.

PT er jeg i bestyrelsen for Female Oxygen.

uddannelserne

Cand. comm med efteruddannelser i

  • digital kommunikationsledelse,
  • projektledelse
  • fascilitering
  • computermedieret kommunikation
  • kommunikation 2.0 

Find flere detaljer på LinkedIn

DIGITAL STRATEG MED VÆRKTØJET I ORDEN

Jeg er overbevist om, at jeg bliver en bedre rådgiver, ved selv at være på medierne. Jeg har profiler på de fleste sociale medier og forsøger at parre teoretiske indsigter og analyser med erfaring. Jeg eksperimenterer med nye onlineværktøjer for at finde det rigtige redskab til en opgave.
Vi kan mødes online, men allerhelst vi jeg mødes, hvor der kan mærkes og hvor kaffen er god.

I den mere underholdende genre med et bæredygtigt twist har jeg skabt YouTube kanalen med min professionelle hobby: Tør det selv